Online marketing képzések

Az online marketing eszközei akkor hatékonyak, ha tudatosan, egymásra építve használod őket. Tudnod kell, hogy mikor érdemes a Facebook-on és mikor a Google Ads-ben hirdetned, vagy hogy hogyan hat egymásra a SEO és a Google Ads. Tanuld meg, hogyan építs fel egy online marketing folyamatot nulláról a sikeres vállalkozásig és ismerd meg a legújabb online marketing trendeket!

ONLINE MARKETING KÉPZÉS

online marketing képzés
Jelentkezz 6+1 alkalmas online marketing képzésünkre, amelyen megismerkedhetsz a Google Ads, a Facebook és a SEO rejtelmeivel!

GOOGLE ADS WEBSHOP MODUL

google-ads-webshop-kepzes
Egy webshop esetén szükség van automatizmusokra. Hozz létre automatikusan frissülő termékfeedeket és jól konvertáló dinamikus hirdetéseket, hogy versenytársaid elé kerülj!

Hozd ki a legtöbbet kampányaidból!


Ha jelenleg van aktív Google Ads kampányod, jó eséllyel a költésed jelentős százalékát olyan kulcsszavakra költöd, amelyek nem hasznosak számodra. A maradék jó helyre megy, de lehet, hogy 1,5-szer ennyi kattintást is szerezhetnél ugyanezért az összegért... Ügynökséget fizetsz? Spórold meg a havidíjukat!

A SEO akkor hatékony, ha össze van köte a PR-ral. Nagyon nehéz kívülről eredményeket hozni. Igen, az organikus forgalmad nőni fog az úgynevezett "SEO cikkektől", de ezek általában számodra nem releváns, könnyen megszerezhető kulcsszavakra hoznak látogatókat, így az üzleti eredményeidre nem igazán hatnak. Akkor leszel hatékony, ha te magad építed fel a saját és a márkád hitelességét tudatosan, a keresőoptimalizálás szabályait szem előtt tartva.

Az online marketing eszközei akkor hatékonyak, ha tudatosan, egymásra építve használod őket. Tudnod kell, hogy mikor érdemes a Facebookon és mikor a Google Adsben hirdetned, vagy hogy hogyan hat egymásra a SEO és a Google Ads. Tanuld meg, hogyna építs fel egy online marketing folyamatot nulláról a sikeres vállalkozásig és ismerd meg a legújabb online marketing trendeket!

Kinek ajánljuk képzéseinket?


  1. Egyéni vállalkozóknak, akik nem akarnak ügynökségre költeni.
  2. Kis- és mikrovállalkozásoknak - küldj el hozzánk egy tehetséges kollégát, aki heti néhány órában csinálni tudja később az online marketinget. Bizonyos cégméret alatt nem szükséges erre egy külön szakembert alkalmazni, részmunkaidőben is elláthatóak a feladatok.
  3. Nagyvállalatoknak és multiknak: zavar, hogy nem tudod ellenőrizni az ügynökség munkáját, illetve már a kiválasztást is inkább benyomások, mint sziklaszilárd érvek mentén végzed? Gyere el képzésünkre és pontosan fogod tudni, hogy mit csinál az ügynökség és az hatékony-e!

PRIVÁT KÉPZÉS

Google Ads, Facebook, SEO, vagy komplett online marketing témakörökben egyéni, cégre szabott képzést is vállalunk. Egyedi árajánlatért írj nekünk!

Magyar