Online marketing képzés


6 + 1 alalmas, kiscsoportos (max. 4 - 12 fő), gyakorlati képzésünk során te is haladó szinten elsajátíthatod a leghatékonyabb online marketing eszközök használatát. Megmutatjuk, mik azok a hibák, amelyeken a legtöbbet veszíthetsz, és hogyan tudod a legtöbbet kihozni online jelenlétedből. Kis-, közép-és nagyvállalatok számára egyaránt ajánljuk képzésünket, mely nem csak az ügynökségi díjak megspórolására, hanem a kampányok feletti magasabb szintű kontroll biztosítására ad lehetőséget.

Időpontok


2019. szeptember 18-tól minden szerdán 10-16 óráig (ebédszünettel).
A kihagyott leckék a következő tanfolyam azonos alkalmán pótolhatóak.

Ha szeretnéd, hogy értesítsünk a következő időpontokról, kérlek add meg emailedet és/vagy telefonszámodat!

Oktatóink

Dreisziger György

Alberti Dorina

alberti-dorina-458x458

Oktatóink

Helyszín


1075, Budapest, Károly krt. 3a

Részletek


1. alkalom: Brandépítés és marketing eszközök

Képzésünk első alkalmán általános képet adunk a márkázásról és a piaci lehetőségekről. Összehasonlítjuk a "hagyományos" és az online eszközöket, melyik milyen kampányok és büdzsé esetén alkalmazandó. Nézünk módszereket piackutatásra a fapados, de hatékony verzióktól a fókuszcsoportos kutatásokig. Beszélünk a modern irányzatokról, mint az értékvezérelt, vagy akár a holisztikus marketing, és megismerkedünk olyan marketing alapfogalmakkal, mint például a cross sell és az upsell.


2. alkalom: Webanalitika (Tag Manager, Google Analytics, Search Console)

Az online marketing lelke a mérés, az adatok pontos ismerete. A képzés során helyben összekapcsoljuk a fiókokat, beállítjuk a megfelelő méréseket és átnézzük a fontosabb riportokat. [Amennyiben az oldalad forráskódjában még nem szerepel tagmanager kód és nem te szerkeszted azt, úgy kérünk, hogy a képzés előtt kapott levél alapján ezt a kódot az informatikusoddal helyeztesd el az oldaladban, hogy a gyakorlat során már valós adatokkal tudj dolgozni te is.]


3. alkalom: SEO (keresőoptimalizálás)

Végignézzük a legfőbb keresőoptimalizálási irányelveket, a legújabb algoritmusfrissítéseket és SEO trendeket. Meghatározzuk a SEO helyét az onlinemarketing mixben és azt is kiszámoljuk, hogy mennyit érdemes költeni rá, illetve foglalkozni vele cégméret és piac függvényében.


4. alkalom: Google Ads (AdWords)

Ezen az alkalmon az alábbi témakörökről lesz szó:

  • Fiók alapbeállítások átnézése
  • Különböző hirdetési csatornák megismerése
    • Kereső kampányok
    • Display, banneres kampányok
  • YouTube hirdetések
  • Tesztkampányok létrehozása

5. alkalom: Facebook

Témaköreink:

  • Vállalkozáskezelő regisztrációja és beállítása
  • Különböző hirdetési típusok megismerése
  • Tesztkampányok létrehozása

6. alkalom: Remarketing

Témakörök:

  • Remarketing stratégiák és lehetőségek megismerése
  • Remarketing listák létrehozása
  • Remarketing kampányok beállítása Google Ads-ben és Facebook-on
  • Tesztkampányok létrehozása

+1 alkalom: Vizsga/tanúsítvány megszerzése

A Google által közzétett vizsgákat oldjuk meg ezen az alkalmon az oktató támogatásával. Ezek előnyeiről a Google az alábbit írja:

  • Bizonyítja az Ön szakértelmét. Kinyomtatható, személyre szabott tanúsítvánnyal jelezheti az aktuális és a potenciális ügyfeleknek, hogy Ön minősített online hirdetési szakember.
  • Segít ügynökségének Google Partner- vagy Kiemelt Google Partner-jelvényt szerezni. A vállalatok számára ezeknek a jelvényeknek a megszerzéséhez az egyik követelmény, hogy legalább egy tagjuk rendelkezzen Google Ads-minősítéssel.

Ár


160 000 Ft / 6+1 nap

Jelentkezés


Képzések
Magyar